niedziela, 14 kwietnia 2013

zielono mi z pozytywnym przesłaniem

W końcu trochę słońca, aż chce się uśmiechać :)
A dziś zielona praca (karta do kalendarza). Jeszcze nie zdecydowałam, który miesiąc będzie reprezentować, ale na pewno któryś z ciepłych, letnich i wakacyjnych.
Całość miała być warstwowa i lekko bałaganiarska (staram się pokonać swój minimalizm i prostotę). Z drugiej strony jest to kartka do kalendarza, więc musiała być dosyć płaska. Całość przybrudziłam czterokolorowymi tuszami z dziecięcych pieczątek. Media, tuszowanie i inne tego typu techniki są póki co dla mnie obce, ale pierwsze koty za płoty :)
Praca zgłaszam na wyzwanie: "Z tęsknoty do tych łąk zielonych"





A w pracy towarzyszyła mi:
http://www.youtube.com/watch?v=OLP6h_ZmWI8

1 komentarz:

  1. Hmmm, ciekawa praca, choć nie wiem z której strony na nią patrzeć :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)