poniedziałek, 26 sierpnia 2013

zmiany...

...potrzebne... od zaraz...

Kilka dni przed weekendem humor nie bardzo mi dopisywał. Jakoś tak wszystko było na nie...
Kiedy chciałam odłożyć scrapowanie i inne rzeczy na bok, jakoś tak samo się stało, że jednak coś zaczęłam robić. Najpierw bawiłam się tłem, a potem się wciągnęłam... Praca z cyklu: Gdy Ci smutno, gdy Ci źle weź za scrapowanie się :P

 Na szczęście miałam cudowny weekend :)

A to moja praca:

Kilka szczegółów:


 


Pracę zgłaszam na wyzwanie:
Blog Banner
A także na konkurs Pracowni Retro Drobiazgi:

Pozdrawiam Was ciepło, a jakby ktoś chciał jeszcze mnie odwiedzić zapraszam do obserwatorów :)

1 komentarz:

  1. Oj, wcale ni wygląda na to, że było Ci smutno! bardzo fajny, energetyczny journalowy wpis :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)