poniedziałek, 16 września 2013

scrap o kawie

Podczas trzeciego dnia festiwalu kawa wypita na kocu na środku pola smakowała jak anielski nektar :) Ta chwila wymagała uwiecznienia :)

Kiepsko mi ostatnio wychodzi robienie zdjęć pracom :/



Scrap upamiętnia też wiele innych chwil z tego wyjazdu: np. użądlenie osy, wypatrywanie gwiazdozbiorów, fajny muzyczny relaks itp.
W pracy wykorzystałam ziarna kawy, nici, dratwy, gesso, taśmy washi, guzik z odzysku, palmy z festiwalowej ulotki,  drucik, tekturkęhttp://www.craftfun.pl/pl/p/tag-ozdobny/770  i wiele innych:P
grafika o piciu kawy pochodzi z galerii google.
Pracę zgłaszam na wyzwania:
Blog Banner 

7 komentarzy:

  1. Fajne połączenie różnych dodatków :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like that you combined lots of interesting embelishments on the LO!
    Thank you for joining our challenge in Scrapki wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowity :D świetnie dobrałaś dodatki ;D i bardzo mi się podoba różowe tło ;D jest takie energetyczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie widziałam tego scrapa ! jest fantastyczny, kojarzy mi się mega wakacyjnie, jhest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny sposób uwiecznienia wspomnień i oczywiście - owacje na stojąco za tyle recyklingowych dodatków, uwielbiam to! pozdrawiam w imieniu scrapek-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też ciężko robić zdjęcia w tych warunkach pogodowych. Dzięki za zabawę z nami w scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)