piątek, 14 lutego 2014

sercowo

W takim dniu jak dziś, oczywiście przychodzę z walentynką ;)
Powstała z resztek papieru, który został mi po tuszowaniu innej pracy. Jakoś tak przypadła mi do gustu i stoi sobie u mnie na półce :)

Posyłam ją na walentynkowe wyzwanie Scrappin-fantasies. Do zdjęcia nawiązują kolory, a serce wyłania się niespodziewanie, co nawiązuje do cytatu.

Serce jest stemplowane, więc posyłam ją również na wyzwanie Scrapgangu:

Wyzwanie 63 - Niepapierowe serce


A ja dalej mam przeboje z komputerem, mam nadzieję, że już niedługo sprawa się wyjaśni. Tymczasem życzę Wam udanych walentynek! :)

7 komentarzy:

  1. Cudna i prosta. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło, tak nietypowo ale bardzo łanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. minimalistycznie i czysto w przekazie

    OdpowiedzUsuń
  4. jest niesamowicie śliczna! dzięki za udział w wyzwaniu scrappin!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, bardzo pomysłowa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapGangu!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny pomysł ;) Cudna karteczka pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka śliczna! dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)