środa, 23 kwietnia 2014

z dzieciaczkiem

Witajcie Kochani!
 Jak tam Wasze brzuchy? Ja spędziłam wczoraj cały dzień pracując w ogrodzie, żeby odetchnąć po świętach.

Dzisiaj chciałabym pokazać karteczkę, która jest kolejnym etapem moich eksperymentów z nowymi przydasiami: tym razem stempel i tusze :)
Denerwuje mnie ten szary odcień na zdjęciach, ale niestety nie mogę go zwalczyć. Może ktoś zna jakiś sposób i może mi poradzić?

Czas obrony magisterskiej zbliża się nieubłaganie, a ja nadal nie mogę skończyć pracy... ciągle brakuje zapału. Trzymajcie kciuki, żeby wena w końcu nadeszła!

Pracę posyłam na wyzwania:
Wyzwanie_Latarni_Morskiej Wykorzystałam:
stempel:  http://sklep.scrap.com.pl/product_info.php?cPath=115&products_id=5250
tusz: http://sklep.scrap.com.pl/product_info.php?cPath=125&products_id=1907

dla najmłodszych... w Szufladzie
Wyzwanie kwietniowej Gościnnej Projektantki.


Cztery kółka to ciężarówka.

9 komentarzy:

  1. jak słodko ;) kapitalnie potuszowałaś bazę :)
    A jeśli chodzi o szary odcień to wydaje mi się, że to albo wina bloggera (mi mimo zapisywania w png dalej dziad przyciemnia zdjęcia) albo masz tło niedoświetlone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie Ci wyszła! ;) Argh... Mnie też szary odcień denerwuje na moich zdjęciach ale zgodzę się z mru, bo mi blogger też przyciemnia tło mimo, że je rozjaśniam do pożądanego efektu i zapisuję w png właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. zabawy bardzo udane i ładnie eksponują cz-b grafikę ... dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna karteczka. I życzę weny do jej napisania. Mi też z nią schodziło, ale jak się dowiedziałam, że jestem w ciąży to w ciągu miesiąca wszystko napisałam i do tego się obroniłam :-) (wiedziałam, że jak nie teraz to jej wcale nie napiszę ;-)). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę z Latarnią Morską. Bardzo udane te eksperymenty z nowymi przydasiami, mam nadzieję, że pisanie pracy będzie równie owocne. Powodzenia z pracą jak i podczas losowania w konkursie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tło karteczki jest świetnie zmediowane, prześlicznie wyszło Ci to przejście kolorów. Co do szarego odcienia- prawdopodobnie źle naświetlasz pracę. Postaraj się żeby przy robieniu zdjęć źródło światła znajdowało się i z prawej i z lewej strony, może to pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna karteczka, fajnie wyszło Ci tło ;-)
    dzięki za zabawę z Galerią Rae ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory i patent by całe tło było barwne a stempel nie pokolorowany. Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu szuflady. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)