piątek, 13 czerwca 2014

13.06.

Witajcie Kochani!
Jak się macie? czy dzisiejsza data Was odstrasza? Dla mnie jest szczęśliwa, bo akurat mam urodziny :P
W końcu jestem po egzaminach specjalizacyjnych i pozostało mi tylko czekać na obronę.
Parę dni temu, oczywiście zupełnie spontanicznie uznałam, że prawie 400 km to nie jest aż tak daleko i wybrałam się na zlot do Warszawy.W drodze pilnie się uczyłam by spędzić wspaniałe chwile buszując na stoiskach. Mój portfel znacznie na tym ucierpiał, ale humor i nastawienie znacznie się poprawiło, a to przecież istotne przed egzaminem prawda? ;)))))
Już niedługo na pewno pojawią się tu prace z moimi nowymi skarbami. A dziś chciałabym pokazać pastelowy tag, taki delikatny :)

 Wykorzystałam materiały ze sklepu:

scrap.com.pl
wyzwanie_Latarni_Morskiej_maj2014

http://sklep.scrap.com.pl/product_info.php?manufacturers_id=27&products_id=9796
http://sklep.scrap.com.pl/product_info.php?cPath=125&products_id=1907

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu! :)

5 komentarzy:

  1. Wow! Zachwycające są te wszystkie detale i faktury. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pastelowe klimaty. Pięknie się prezentuje ten tag

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudny :D Ślicznie zmediowany, kolorki niesamowite- prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudne kolory :) fantastycznie go zmediowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczyłam i... zakochałam się :D Jest przecudny! Taki swobodny, delikatny i zgrany. I te kolorki, cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)