niedziela, 23 września 2012

okazje i apel o pomoc.

Nie mam niestety zestawów papierów i zbyt wielu tzw. przydasi, dlatego bardzo chętnie korzystam z wszelkich okazji. Bardzo mnie raduje kiedy idę na zakupy do jakiegoś marketu, a na mojej drodze stają jakieś fajne zestawy kreatywne, naklejki, kolorowe bloki  itp. Właśnie na takie zestawy naklejek dekoracyjnych trafiłam zupełnie przypadkiem:

Wzięłam każdy zestaw, który znalazłam:P Oczywiście, gdy wracam do domu i to co kupiłam okazuje się fajne żałuję, że nie wzięłam więcej, ale nawet przy takich okazjach warto zachować umiar. (tak, tak zdarzało mi się również żałować, że coś wzięłam...). 

A teraz baaardzo muszę podziękować mojej przyjaciółce, która zadzwoniła do mnie parę dni temu, że u niej w mieście w Lidlu są super zestawy kreatywne i zestawy papierów do prac artystycznych, które na pewno mi się spodobają. Oczywiście od razu wsiadłam w samochód i ruszyłam na poszukiwania. W pierwszym sklepie u mnie w mieście okazało się, że owszem są zestawy do robienia kartek, ale nie ma zestawów papierów (na tym mi najbardziej zależało). Nie ukrywam, że byłam lekko zmartwiona. Przy trzecim podejściu, i ostatnim sklepie tej marki u mnie w mieście, już bardzo zmarnowana, natknęłam się na śliczne, poszukiwane zestawy :)



A teraz chciałabym poprosić o podpowiedź. Na zlocie w Warszawie kupiłam kilka arkuszy jednostronnych cienkich papierów, które wykorzystuje np. do oklejania okładek itd. Niestety nie wiem jaką mają gramaturę, ani w jakim sklepie je kupiłam (to było zbyt wielkie przeżycie). Szukałam i zamówiłam parę papierów w sklepach internetowych, ale zawsze przychodziły dosyć grube. Byłabym bardzo wdzięczna za podpowiedź jak i gdzie szukać takich papierów. (przypominały grubością blok rysunkowy). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)