poniedziałek, 24 września 2012

Plany i wyzwania

Od trzech miesięcy leżał u mnie notes czekający na ozdobienie. Do tej pory nie miałam na niego pomysłu. W końcu pomyślałam, że przydałoby mi się takie miejsce gdzie będę mogła zapisać kiedy zaczynają się scrapowe wyzwania (codziennie przeglądam wiele blogów i często coś mi się spodoba, a potem trudno mi do tego wrócić), zapisać gdzie są fajne kursy, podpowiedzi i inne cenne porady. Wiem, że można to odznaczać na blogu, ale jednak jestem zwolenniczką papierowej wersji, którą mogę mieć zawsze przy sobie :)



W środku kieszonki na luźne karteczki i zapiski.

Pracę zgłaszam na wyzwanie "Sekretne zapiski" w scrapek.pl




A teraz chciałabym poprosić o podpowiedź. Na zlocie w Warszawie kupiłam kilka arkuszy jednostronnych cienkich papierów, które wykorzystuje np. do oklejania okładek itd. Niestety nie wiem jaką mają gramaturę, ani w jakim sklepie je kupiłam (to było zbyt wielkie przeżycie). Szukałam i zamówiłam parę papierów w sklepach internetowych, ale zawsze przychodziły dosyć grube. Byłabym bardzo wdzięczna za podpowiedź jak i gdzie szukać takich papierów. (przypominały grubością blok rysunkowy). 

2 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł..co jest zapisane to nie jest zapomniane :) A jeśli chodzi o papiery to patrz w opisach produktów,zazwyczaj pisze,jaka jest gramatura :) Ale wstaw fotki tych papierów,na pewno któraś skraperka rozpozna i ci doradzi :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe,notes na wyzwania :) super pomysł! dziękuję za udział w zabawie - pozdrawiam, Magda (DT Scrapek.pl)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)