sobota, 17 sierpnia 2013

czas

Dzisiaj kartka bardziej w męskich kolorach, dosyć uniwersalna. Wypróbowałam nowy stempel i taśmę:)  Przy okazji przetestowałam też nowy sposób na kwiaty z taśmy i bardzo mi się spodobał :)

Na blogu Scrappo znalazłam nowy, ciekawy tutorial i musiałam go wypróbować. Stempel odbiłam dwoma kolorami tuszu, z jednej odbitki wycięłam koła i nałożyłam na drugą. 
Pracę zgłaszam na wyzwanie tutorialowe: 

Moje kwiaty ozdobiłam szarym sznurkiem, prace zgłaszam na wyzwanie Szuflady:
Ze sklepu scrap.com.pl pochodzi baza, tusz, perły w płynie. 
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. świetna jest, zwłaszcza, że temat męski do najłatwiejszych nie należy :) Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kwiaty :) całość pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalna, bardzo ładna karteczka.
    Kwiatki z taśmy bardzo fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)