piątek, 16 sierpnia 2013

Różowa zawieszka

Dzisiaj minialbum, pozytywnik w formie zawieszki, breloczka. Praca powstała z kart, które imitują karty kredytowe w nowych portfelach.

Karty okleiłam, potuszowałam, wyrównałam papierem ściernym i spięłam (trochę tu kombinowałam, żeby się dobrze rozkładało). Praca z założenia miała być płaska, dlatego nie ma tu wystających elementów. Jest to zbiór cytatów, które dobrze mi się kojarzą, oto co powstało: (sporo zdjęć)




Wykorzystałam stempel z tego bloga http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/2013/08/kartka-do-mapki-i-kolejny-digi-stempel.html. Jest wspaniały!
 Pracę zgłaszam na wyzwania: kolorystyczne w Diabelskim Młynie, Coś małego i różowego w Craft Szafie oraz Zawieszka
 

A tutaj w formie wiszącej:

Dzisiaj trafiłam na wyprzedaż likwidacyjną sklepu i upolowałam nowe taśmy i inne fajne skarby :)

Dziękuję tym, którzy dotrwali do końca, pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. piękny albumik :) fajne cytaty w nim zamieściłaś :)
    i bardzo fajne przydasie upolowałaś :)
    w ogóle to wydaje mi się, czy zmieniłaś nagłówek? :D tak czy inaczej bardzo fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki albumik,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, śliczna realizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu w DM, szkoda że zawieszka nie spełnia warunków wyzwania (należało użyć wszystkich kolorów z palety). Ale jest bardzo ładna i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zawieszka! Mam kilka swoich ulubionych cytatów, chyba muszę sobie coś takiego zrobić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Digital Paper!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)