czwartek, 15 sierpnia 2013

prawie jak...

opowieści z Narnii. Dzisiaj praca wg mapki. Zdjęcie wakacyjne, zrobione kilka lat temu, przedstawia grupę dzieciaków (w tym mnie:P) bawiących się w starej szafie. Uśmiałam się bardzo jak to znalazłam i postanowiłam oscrapować sobie pamiątkę :)

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

wykorzystałam: http://www.craft4you.pl/index.php?p2495,perly-w-plynie-liquid-pearls-orchid

W pracy znajduje się: 6 skrawków papieru w groszki, papier w koła, guziki, koło z nici, kropki lakieru i pereł w płynie, a także chorągiewki z kropkami i okrągła serwetka, dlatego zgłaszam ją na wyzwanie Scrapgangu.

A także na wakacyjne wyzwanie z Agaterią:

4 komentarze:

  1. super ten scrap w takich czaderskich kolorach, a chorągiewki na górze wyglądają prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne LO. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4you. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Dziękuję za udział w wyzwnaiu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)