wtorek, 24 września 2013

zapraszam w moje progi

Kochani! W końcu postanowiłam zrobić post o moim scrapkąciku. Zabierałam się do tego od dwóch miesięcy, ale jak tylko trochę posprzątałam to za chwilę powstawał tzw. artystyczny nieład :P
Zdecydowanie brakowało mi miejsca w moim pokoju, dlatego na początku wakacji zamówiłam dwie dodatkowe półki nad biurko. Całość uzupełniłam dodatkami: pudełkami, pojemniczkami, organizerem na sztućce czyli jednym słowem tym, co udało mi się kupić, zrobić albo znaleźć gdzieś w domu. Zapraszam!
Zacznę od góry: w białym pojemniku trzymam guziki, w różowym wycinanki i elementy tekturowe, w fioletowym papierowe ścinki. 
Niżej szufladki z tuszami, słoiczki z kwiatkami, pudełko z naklejkami i dodatkami. Znalazły się też wstążki, które postawiłam tam zaraz po zakupie, by nacieszyć oko :) Teraz są w pudełku.
Haczyki, na których wiszą nożyczki, stemple, które spięłam kółeczkiem do albumów, pojemniki z taśmami i markerami.
Nie wiem czy to dobrze widać, ale kupiłam różowe magnesy i jeden wykorzystałam do powieszenia sznureczków, a drugim często przypinam projekty, które wymagają jeszcze uwagi. 


W oklejonym pudełku po czekoladkach trzymam wykrojniki.


A półkę z plexi zamówił dla mnie mój tata :) Miałam poukładać, ale sami wiecie jak to jest:P

A ten pojemnik czeka jeszcze na ozdobienie, ale póki co decoupage jest mi raczej obcy. 

A tu szufladki z tuszami.

Maszynkę trzymam na parepecie obok biurka. 

Co sądzicie o moim kąciku? 
Mam nadzieję, że się spodobało.
Pozdrawiam serdecznie :)


7 komentarzy:

  1. Świetnie zorganizowałaś to wszystko. U mnie to się wszystko wala po całym pokoju bo pudła tak średnio zdają egzamin. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!
    Długo czekałam na te zdjęcia i było warto. Świetne pomysły, ekstra miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ przepięknie u Ciebie :D fajnie zorganizowałaś miejsce dla wszystkiego ;) ja największą słabość mam do wiszących kubeczków :D marzą mi się takie i do kuchni na przyprawy i do przyszłego scraproomu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no niesamowicie praktycznie zorganizowane, bardzo mi się podoba! i półka na papiery 30x30 super!
    uf mam nadzieje że pierwszy tydzień to w ogóle z górki będzie :) nie obraziłabym się gdyby cały rok był z górki xD

    OdpowiedzUsuń
  5. kącik bardzo praktyczny i ładny. podoba mi się półka na papiery, muszę sobie też taką wykombinować

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kącik, a ile materiałów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)