środa, 2 października 2013

jesiennie

Pakowanie, wyjazd na studia, rozpakowywanie itp., tak ostatnio wyglądały moje dni. Między czasie udało mi się zrobić jeszcze jesienny stroik :) Zdjęcia też oczywiście robione w biegu, jak wszystko w ostatnich kilku dniach ;)




W pracy wykorzystałam kilka elementów z recyklingu: pudełko po tic-takach, żyłkę z czasów wędkowania:P, czerwone kulki wyplątane ze starego stroika, kwiatki z opakowania prezentu, płatek sztucznej róży, wrzoski ode mnie z ogrodu :)

Praca nawiązuje do kilku wyzwań:


UHK Gallery: Na grzyby (u mnie muchomor)


http://craft4you.pl/index.php?p19,tusz-distress-frayed-burlap

Trochę się tego nazbierało :)

Pozdrawiam jeszcze słonecznie :)

10 komentarzy:

  1. Super:) Cieszę się, jak widzę gdzieś i-kropkowe materiały;) Praca świetna, dziękujemy za udział w wyzwaniu! Marta I Kropka

    OdpowiedzUsuń
  2. Te jesienne kolory są niesamowite! :) Szkoda, że rzeczywistośc jest bardziej szaro - bura. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny stroik ;D cudne, ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) bardzo piękne jesienne kolorki, kocham taką złotą jesień
    pozdrawiam
    malina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, tak jesiennie :) Dziękuję za zapisanie się na moje candy :) Ja też z miłą chęcią zapiszę się jako obserwująca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ fantastyczna, niesamowicie ozdobna i zgrabna praca! musiałaś się nad nią napracować, wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca :) Aż się buzia śmieje i cieplej na sercu :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu, DT I Kropki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)