środa, 10 czerwca 2015

trzynastego wszystko zdarzyć się może!

Witajcie Kochani!
Wielkimi krokami zbliża się sobota, a więc Zlot w Warszawie. Kupiłam bilet na pociąg i już nie mogę się doczekać. Jest to akurat dzień moich urodzin, więc tym bardziej się cieszę, bo przecież muszę kupić sobie prezent! (czyt. będzie uzasadnienie dla pustego portfela :P). Do tej pory jakoś tak przemykałam samotnie, więc mam nadzieję, że w tym roku uda mi się poznać kogoś z Was osobiście:)

Ale do soboty jeszcze trochę, więc dzisiaj chciałabym zaprezentować kartkę, którą zrobiłam dla moich dziadków, w ramach podziękowań za wspaniały prezent.


Pracę zgłaszam na wyzwania:


oraz wyzwanie z gościem w Rapakivi (zainspirowały mnie kolory):



Pozdrawiam wszystkich! a tym, którzy tak jak ja odliczają dni do zlotu, życzę dużo cierpliwości :)
Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. Piękne fiolety :-) Świetnie wkomponowany tiul :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pretekst do zrobienia zakupów masz niepodważalny! Baw się dobrze!
    A kartka wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne fiolety. Super się prezentuje. A dziadkowie pewnie zachwyceni. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna karteczka:) udanych zakupów Ci życzę no i kto wie może spotkamy się gdzieś w tym zakupowym szale:) oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego :* super było się spotkać! wybacz, że nie pogadałyśmy dłużej, ale byłam wczoraj mega zakręcona i nawet nie wiem, kiedy Cię zgubiłam :D
    a kartka fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. whoaaaa! piękne kolory ! bardzo soczysta kartka! no i super było się spotkać i pogadać! mam nadzieję, że sie jeszcze zobaczymy:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)