sobota, 27 lutego 2016

Zimowe spotkania craftowe

Witajcie!
Właśnie dzisiaj, w Warszawie, odbyły się zimowe spotkania craftowe - Craft Wawa. Choć miałam po drodze parę przeszkód to jednak udało mi się dotrzeć do Warszawy i dzielnie stawić się o poranku na warsztatach. Wzięłam udział w warsztatach prowadzonych przez Enczę i zdecydowanie było warto. Mediowanie nieczęsto pojawiało się w moich pracach, a tworzenie rozmytego tła, gessowanie itp. to dla mnie spore wyzwanie. Dzisiaj zebrałam parę wskazówek jak ze zwykłej "plamy" zrobić ciekawe tło, jak budować przestrzenną kompozycję, chlapać i stemplować.

Craft Wawa to również dobra okazja na zakupy. Kupiłam maskę i naklejki, z których miałam okazję korzystać na warsztatach, a także trochę papierów, tekturki i stemple. Wstawiam kilka zdjęć, ale musicie mi wybaczyć ich jakość...




Zauroczył mnie ten stempel, niestety jego wadą jest napis umieszczony na samym środku...



Jak tylko zobaczyłam te naklejki na warsztatach, wiedziałam, że muszę je mieć :)


Cieszę się, że spotkałam parę znajomych twarzy i miałam też okazję poznać kilka nowych. 
Nie wiem czy podzielacie mój entuzjazm, ale ja bardzo lubię takie "stacjonarne" spotkania :)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

2 komentarze:

  1. wspaniałe zakupy, zazdroszcze Ci :D ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że tak krótko się widziałyśmy :) a zakupy świetne zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)