sobota, 9 kwietnia 2016

rocznica ślubu

Witajcie!
Choć bardzo chciałam częściej się tu pojawiać to niestety moja praca i obowiązki zupełnie mi to utrudniają. Niestety mam też mało czasu na tworzenie, czego bardzo mi brakuje. A gdy trafi mi się jakiś wolny dzień to zwyczajnie nie mam siły i weny... Ale koniec marudzenia!

Dzisiaj przychodzę do Was z pracą, którą zrobiłam dla moich rodziców z okazji okrągłej rocznicy ślubu. Często długo się zastanawiam zanim coś skleję, kombinuję itd. Trochę z braku czasu, a trochę z silnej potrzeby zrobienia w końcu jakiejś pracy ten folder (na bilety na koncert) powstał szybko i z dużą przyjemnością. Muszę przyznać, że jestem zadowolona i z niecierpliwością czekam aż wręczę go rodzicom :)





Pracę posyłam na wyzwania:
 


Pozdrawiam serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. Prześliczny1 no i ta kolorystyka, super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest śliczny, na pewno sprawi wiele radości rodzicom, dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne deskowe tło i kompozycja z motylem :-))) Rodzice z pewnością będą zachwyceni :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rodzice będą przeszczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny folder ;) świetnie dobrałaś papiery ;) i te narożniki bosko wyglądają - bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka :) Stonowane kolory, ale finał bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)